قربانی برنده شدن جایزه به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال خود رسید

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "محسن محمودی" در این خصوص اظهار داشت: در پی مراجعه احدی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال از حساب بانکی اش رسیدگی به موضوع در دستور کار  قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شاکی در اظهاراتش عنوان داشت فردی ناشناس با برقراری تماس اعلام کرد که شما برنده جایزه شده اید و برای دریافت جایزه خود باید کدی را که برای شما ارسال خواهد شد آن را در اختیار ما قرار دهید که بعد از قرار دادن همان کد مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون از حساب این شهروند برداشت صورت گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در ادامه روند رسیدگی به موضوع این شهروند بزه دیده کارشناسان پلیس فتا بابررسی های فنی و تخصصی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی اقدامات لازم پیرامون موضوع صورت گرفت.

سرهنگ "محمودی" بیان داشت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های دقیق و همچنین اقدام به موقع و سریع کارشناسان پلیس فتا مبلغ برداشتی به حساب فرد قربانی عودت و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردید.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شهروندان خواست:برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری‌ها به پیامک‌ها و تماس هایی باعنوان برنده شدن جایزه اعتنایی ننمایند و به هیچ عنوان اطلاعات مهم حساب‌بانکی و سایراطلاعات شخصی خود را دراختیار دیگران قرار ندهند.

سرهنگ "محمودی" اعلام داشت: پلیس فتا به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه آموزش های لازم به هموطنان عزیز می باشد. لذا در صورت نیاز از طریق سایت پلیس فتا مرکز فوریت های سایبری و یا شماره تماس096380 راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 906298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟