شورای اداری شهرستان هشترود به ریاست فرماندار  برگزار شد

به گزارش رکنا از هشترود؛ فرمانده سپاه ناحیه هشترود در این جلسه ضمن تبریک دهه امامت وولایت گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات حتما به متقاضیان توجه کنند و تا جایی که قانون اجازه می دهد کمک حال مردم باشند تا مشکلات مردم در اسرع وقت حل شود .

سرهنگ حسین محمدی ادامه داد: در ادارات حتما مسئله عفاف و حجاب مورد توجه باشد و روسای ادارات در این باره کارمندان خود را توجیه نمایند که این اصل در ادارات رعایت شود و کلیه کارمندان موظف هستند حجاب و عفاف  را سر لوحه برنامه های خود قرار دهند و در کلیه ادارات و اماکن رعایت این امور  واجب می باشد.

مدیر آموزش و پرورش هشترود  در ادامه جلسه طی سخنانی گفت: مشکلات آموزش و پرورش در مورد مدارس کانکسی می باشد که در حال حاضر ۱۷ مدرسه کانکسی در روستاهای این شهرستان وجود دارد  امیدواریم با حمایت دولت  شاهد برچیده شدن مدارس کانکسی باشیم تا دانش آموزان بتوانند در محلی امن به تحصیل ادامه دهند.

  جعفر بصیری افزود : در داخل شهر نیر ۳ باب مدرسه  در حال تخریب می باشدو باید تا آغاز سال تحصیلی حداقل یکی از این مدارس بازسازی و ترمیم شود تا در آن زمان با کمبود مدرسه مواجه نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: دو باب از مدارس موجود که کلنگی می باشد را نیز  با کمک اداره نوسازی  و خیرین که همیشه در  چنین مسائلی کمک حال  آموزش و   پرورش هستند را باز سازی خواهیم کرد.

فرماندار هشترود نیز در این جلسه با بیان اینکه پدافند غیر عامل باید در ادارات تقویت شود: گفت: مجهز شدن ادارات و نهادها به دوربین های مدار بسته می تواند از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری کند. 

ابوالفضل پاشایی ادامه داد: تمام ادارات باید در نگهداری لوازم و وسائل ادارات خود  نهایت تلاش خود را بکنند و تا جاییکه می توانند  در زمینه پدافند غیر عامل  پیشقدم باشند تا اگر احیانا مشکلی برای یکی از ادارات  پیش آمد  بتوان در اسرع وقت آن مشکل را در سریعترین زمان حل کرد.

وی  در ادامه از ادارات خواست که به  وحدت  و همبستگی مردم و مسئولین که  موجب بقای انقلاب اسلامی است  توجه کنند و تکریم ارباب رجوع را در اولویت ادارات خود قرار دهند وبه مردم و خواسته های آنان حتما جامه عمل به پوشانند.

پاشایی  از کلیه ادارات خواست که حتما ارج و ارزش وجایگاه  مردم را حفظ نمایند و تا جاییکه که امکان دارد به مردم خدمات  رسانی کنند تا موجب رضایت این عزیزان و خداوند را فراهم سازند .

فرماندار هشترود تصریح کرد: اخلاص  باید در  دستور کار روسای  ادارات و کارکنان  باشد وبه خاطر رضای پروردگار تمام کارهای ادارات انجام گیرد چون اگر کار برای خدا باشد حتما ماندگار خواهد بود و چراغ امید را در دل این مردم روشن خواهد کرد.

پاشایی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ مسئولی حق ندارد از خودروهای دولتی  در غیر وقت اداری استفاده کند واگر موردی مشاهده شود حتما با اداره مذکور برخورد خواهیم کرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 906455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟