تردد بیش از ۷ هزار مسافر از گمرک مرزی بیله سوار

به گزارش رکنا از اردبیل،  صاحبعلی اصغری فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: در این مدت تعداد مسافران ورودی از این گمرک مرزی چهار هزار و ۹۹ نفر و تعداد مسافران خروجی نیز سه هزار و ۶۷۴ نفر بود.

وی تعداد مسافران ورودی ایرانی را ۳۰۴ نفر، تعداد خروجی ایرانی را هفت نفر، تعداد ورودی خارجی را سه هزار و ۸۹۵ نفر و تعداد خروجی خارجی را سه هزار و ۶۶۷ نفر ذکر کرد.

فرماندار بیله‌سوار مغان ادامه داد: در خردادماه امسال حدود ۶۱۳ مورد اظهارنامه صادراتی در گمرک بیله‌سوار صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشت، از لحاظ وزن کالا حدود ۱۵ هزار و ۷۹۷ تن کالا از گمرک مرزی بیله‌سوار صادر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش یافته است.

اصغری افزود: امسال صدور اظهارنامه‌های واردات کاهش یافته و تنها ۲ فقره اظهارنامه ثبت شده که نسبت به خردادماه پارسال ۳۳ درصد کاهش دارد.

وی وزن کالا‌های وارداتی را ۲۴۶ هزار و ۶۵۲ کیلوگرم ذکر کرد که ۲۱۶ درصد افزایش دارد و گفت: ارزش دلاری کالا‌های وارداتی ۶۵۴ هزار و ۸۳۰ دلار است که ۱۳۵ درصد افزایش دارد.

بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است. گمرک و پایانه مرزی این شهرستان تنها گذرگاه فعال مرزی استان اردبیل می‌باشد.

 

کدخبر: 906859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟