کشف ۱۸ اصله قنداق جنگلی قاچاق در اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل، محمود قلی‌زاده صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ۱۸ اصله قنداق ۲ متری قاچاق جنگلی توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در اردبیل از یک دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه خودرو حامل توقیف شد افزود: فرد متخلف با جا سازی قنداق جنگلی در خودرو سواری سمند اقدام به قاچاق قنداق جنگلی کرده بود که با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل در جاده خلخال به اردبیل خودرو فوق توقیف و محموله قاچاق کشف شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ادامه داد: در این رابطه فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شد.

قلی زاده با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

 

کدخبر: 906860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟