کشف آرد قاچاق در "مراغه"

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "صابر عباس زاده" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران یگان امداد شهرستان مراغه حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون  باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد 248 کیسه 40 کیلویی  در مجموع به وزن 9 تن و 920 کیلوگرم تن آرد قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته بود را از زیر بار سبوس کشف کردند.

سرهنگ "عباس زاده" ادامه داد: راننده با پیشنهاد یک قطعه سکه تمام بهار آزادی  به ماموران قصد تطمیع جهت رهایی از  قانون را داشت که با پاسخ قاطع ماموران  حاضر در محل مواجهه و ماموران ضمن امتناع  از قبول آن و ضمیمه پرونده کردن سکه، متهم را دستگیر و خودرو رابه پارکینگ دلالت دادند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه  متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود:کارشناسان ارزش این کالا را 8 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ "عباس زاده" با تاکید بر اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده  هر گونه  قاچاق و موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 گزارش نموده و پیشنهادات ، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن 197 اطلاع دهند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 908060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟