۴ واحد آموزشگاه فنی و حرفه ای در هشترود افتتاح شد

به گزارش رکنا از هشترود؛ علی عباسپور رئیس اداره فنی و حرفه ای این شهرستان در حاشیه افتتاح این آموزشگاه ها به خبرنگار رکنا گفت:در ۳ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۵۰ نفر معادل ۳۳۵۶۰ نفر ساعت توسط آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای سطح شهرستان هشترود آموزش های   مختلف را سپری کرده اند.

وی ادامه داد: با افتتاح این ۴ آموزشگاه فنی برای بیش از ۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

عباسپور متذکر شد : هنر جویان و  افرادی که گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای از این آموزش گاهها داشته باشند می توانند  با معرفی  اداره فنی و حرفه ای شهرستان از  تسهیلات اشتغال زایی در رشته های مختلف  استفاده کنند.

وی  تصریح کرد: در این آموزشگاه ها هنر جویان علاقمند می توانند در هر زمینه ای که دوست دارند ثبت نام کرده و آموزش  های لازم را ببینند و در آینده برای خود اشتغال ایجاد نمایند.

رئیس اداره فنی و حرفه ای هشترود در پایان خاطر نشان کرد: آموزشگاه هایی که امروز شاهد افتتاحشان بودیم شامل ۲ واحد طراحی پارچه "خیاطی"یک واحد  شیرینی پزی و یک واحد آموزش آرایشگاه زنانه را شامل می شود که با افتتاح این آموزشگاه ها تعداد آموزشگاه های شهرستان به ۱۱ مورد می رسد.

گفتنی است : در افتتاح این آموزشگاه ها معاون مدیر کل فنی و حرفه ای استان ، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات حضور داشتند .

لازم به ذکر است :  با توجه به اینکه هفته ملی مهارت وروز ملی آموزش های فنی و حرفه ای  از هفته آینده آغاز می شود به لحاظ همزمانی با ماه محرم و  ایام سوگواری سرور وسالار  شهیدان امام حسین (ع) به احترام این ماه عزیز ،۲۰۲۳۰۷۱۷_۱۱۴۹۲۶ برنامه های افتتاح اداره فنی و حرفه ای شهرستان هشترود  در این هفته انجام شد.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 910047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟