کشف یک میلیون و 280 هزار نخ سیگار در بروجرد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری سیگار قاچاق در منزل شخصی یک نفر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده موفق به کشف یک میلیون و 280 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که ارزش سیگارهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد 500 میلیون ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه پلیس   در تحقق مسیر مهار تورم و رشد تولید به شمار می آید، از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 910262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟