عملکرد سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان مجاهدانه است

به گزارش رکنا از همدان، اکبر کاوسی امید در جلسه کمیسیون برنامه بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان، اظهار داشت: اقدامات سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان قابل تقدیر است چرا که نسبت به برنامه‌های پیش بینی شده  جلوتر هستند.

 وی افزود: موفقیت سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان با توجه ویژه شهردار و حمایت و پشتیبانی اعضای شورای شهر محقق شده است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین سازمان فناوری اطلاعات شهرداری با شورای شهر و شهردار وجود دارد، اظهار داشت: با این همدلی و هماهنگی شهرداری الکترونیک سبب افزایش رضایتمندی مردم شده که همدلی مضاعف این هدف را تسریع خواهد کرد.

کاوسی امید در ادامه هوشمندسازی مدیریت شهری را از اولویت‌های شورای ششم برشمرد و گفت: در این راستا باید با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای شهر سازمان فناوری و اطلاعات را در رسیدن به هدف مورد نظر کمک کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان به ارائه گزارش عملکرد این سازمان پرداخت و نیز گزارشی از اولویت‌بندی و زمانبندی برنامه پنج ساله پروژه‌های فناوری اطلاعات ارائه داد.

 

کدخبر: 911684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟