امنیت شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی

به گزارش رکنا ازقزوین، محمد صمدی درگفتگو باخبرنگار رکنا افزود: به برکت جانفشانی‌ها و ایثارگری شهداست که امنیت در استان برقرار است و این امرهم افزایی و هماهنگی که بین دستگاه قضایی و نیرو‌های عمل کننده است را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: کارگروه کنترل مجرمان حرفه ای تشکیل شده وحتی دراین کارگروه اراذل واوباش نوظهور نیز تحت کنترل می باشد وبامراجعه به این کارگروه تعهد وتذکرات لازم داده میشود.

دادستان تاکستان بیان کرد: تلاش برای ارتقای وضع موجود و توسعه احساس امنیت از برنامه‌های اولویت ‌دار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان می‌باشد.

وی عنوان کرد: برخورد با اراذل و اوباش و ناامن کردن فضا برای مزاحمین و متجاوزان به حقوق مردم در شهرستان تاکستان تشدید می‌شود.

صمدی ادامه داد: ایجاد ناامنی توسط اراذل و اوباش به هیچ وجه پذیرفته نیست و اراذل و اوباش باید در چنگ مامورین باشد و مستمراً در رصد مامورین باشند و اجازه کوچکترین شرارت و قدرت نمایی به آن‌ها داده نشود و لازم است پلیس در سریعترین زمان ممکن با این اشرار و اراذل برخورد کند.

وی با اشاره به کشفیات سلاح سرد وگرم بیان کرد: اراذل واوباش وبرهم زنندگان امنیت جامعه با در اختیار داشتن سلاح سرد وگرم روانه زندان ومجازات سنگینی درانتظارآنها خواهد بود.

وی گفت:متاسفانه درسطح شهرستان تاکستان سلاح گرم تشدید داشته که باعث قتل های شده است لذا با همکاری نیروی انتظامی باید تمام سلاح های گرم کشف وضبط شود ودراین مورد نیزشکارجنگی غیر مجاز نیز کشف شده است.

دادستان تاکستان درادامه با اشاره شرکت های پیش فروش خودرو درشهرستان تاکستان گفت: با توجه به حجم شکایات و نگرانی های عمومی و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق عامه و سرمایه های مردم، برای نظارت بیشتر به فعالیت شرکت های پیش فروش خودرو، این مدیران پابند الکترونیکی دریافت می کنند.

صمدی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی پی گیر مطالبات مردم در خصوص شرکت های پیش فروش خودرو بوده و به مردم اطمینان می دهد با جدیت تمام به پیگیری خود جهت استیفای حقوق سرمایه گذاران ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: 90دردص پرونده های تاکستان به خودروهای پیش فروش اختصاص یافته است.

وی گفت:4نفر از مدیران شرکت پیش فروش خودرو در بازاداشت هستند تا ازمتواری شدن آنها جلوگیری شود ومردم به حق وحقوق خود برسند.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 912389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟