پلیس افتخار انقلاب اسلامیست و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین "سید احمد رضا شاهرخی" در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش که درجمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان برگزارشد، این ایام حزن و اندوه را به ادامه دهندگان راه و سیره حضرت امام حسین (ع) و تمام شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) و حاضران در مراسم تسلیت گفت.

وی در ادامه سخنان خود به این پرسش اساسی که چه باعث شده است که این امام همام و فرزند دختر رسول گرامی اسلام(ص) اینگونه به شهادت برسد، افزود: در درون جامعه چه پیش آمده است که اینگونه امام و پیشوای خود را به شهادت می رسانند و این برای ما درس و عبرت است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه اش برای ما درس و عبرت است و ما می بایست از این شکست ها و پیروزی ها درس بگیریم تا دچار گرفتاری و شکست نشویم و به خود و دیگران صدمه وارد نکنیم.

امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که مردم همیشه به دو گروه تقسیم می شوند، یکی خواص و یکی عوام، اظهار داشت: خواص مردمی هستند که همه حرکات آنان از روی آگاهی و شناخت است، امام عوام گروهی ساده و از روی تهدید و ترس و از روی نا آگاهی و نه از روی اندیشه، حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه افزود: خواص نیز دوگروه هستند، خواص حق و خواص باطل، خواص حق افرادی هستند که جان و مالشان برایشان مهم نیست و آن را در راه حق فدا می کنند، و عوام باطل دنیا طلب و مادیات پرست هستند و به دنبال طلب حقوق نا مشروح هستند و از حق و حقیقت به نفع خود استفاده می کنند و منکر را معروف و معروف را منکر جلوه می دهند.

نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: اگر اکثریت از حق پیروی کنند امام حسین(ع) پیروز می شد، وگرنه امام به قلتگاه می رود و در ظاهر قضیه به نفع یزید و یزیدیان تمام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در برهه ای از انقلاب اسلامی که امام راحل(ره) مردم را از کید و دسیسه دشمنان آگاه می کند، بیان داشت: ما می بایست آگاه و با بصیرت باشیم و از عبرت های تاریخ الگو و درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به اینکه خون شهداء و مقاومت رزمندگان و ایثارگران و مخلصان جمهوری اسلامی مانع از تحقق و گسترش ظلم و جوردر جهان شده است، گفت: همه دستگاه های امنیتی ما از جمله پلیس، سپاه و بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و همیشه جان بر کف و ایثارگرانه در مقابل دشمنان و استکبار جهانی چه خارجی و جه داخلی ایستاده و تا پای جان از امنیت و آرامش مردم دفاع کرده اند و بار ها و بارها در این امتحان سر بلند بیرون آمده اند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 912534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟