استان اردبیل رکورد های پرورش اندام کشور را شکست

به گزارش رکنا از اردبیل ،انعامی رئیس هیات بدنسازی بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل گفت ، بیستمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور برای انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان به میزبانی استان زیبای اردبیل برگزار شد و در این دوره از مسابقات رکورد تماشاگر در کشور نیز توسط علاقه مندان این رشته شکسته شد .

وی ادامه داد با توجه به شرایط خاص آب و هوایی استان اردبیل در فصل تابستان و استقرار هوای گرم در کشور باعث حضور خیل گردشگران به این استان شد تاکید کرد تعطیلی سه روز آخر هفته حضور گردشگران تابستانی این استان را چندین برابر و خارج از پیش بینی مان کرد که جا دارد از تک تک ورزشکاران حاضر در این دوره عذر خواهی نماییم تا نتوانستیم شرایط بهتری را فراهم سازیم .

انعامی خاطر نشان کرد رکورد بیش از ۵ هزار تماشاگر برای این رخداد بزرگ تاریخی برای کشور و استان اردبیل به مدد وجود سالن زیبای حسین رضازاده باعث قرار گرفتن نام اردبیل در جمع بزرگان کشور گردید .

یونس انعامی یاد آور شد امسال برای اولین بار در تاریخ استان اردبیل یک سن در حد المپیا ایجاد گردید تا ورزشکاران عزیز این رشته یک روز بزرگ و ماندگار را برای خود از استان اردبیل به یاد داشته باشند  ادامه داد ظرفیت های استان اردبیل بیشتر از این بوده و باید از نواقصات پیش آمده درس های بزرگی برای آینده بدست بیاوریم .

photo_2023-08-05_12-45-07

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان از تک تک عزیزانی که برای برگزاری این رخداد بزرگ ورزشی در کشور حمایت کردند تشکر کرد و افزود ابتدا جا دارد از حمایت های آیت الله عاملی امام جمعه فهیم استان ،سید حامد عاملی استاندار ،قاسمیان معاون سیاسی امنیتی استاندار ،محبوبی پور مدیر کل امنیتی استانداری اردبیل و نیروی مقتدر انتظامی استان اردبیل و سیامک بشیری مسیول اجرایی بیستمین مسابقات انتخابی کشور تقدیر و تشکر کرد و یاد آور شد برای این حجم از حضور ورزشکاران نزدیک ۳۰ نفر از اهالی ورزش دوست هیات نیز پای کار بودند که از آنها قدردانی می کنم .

photo_2023-08-03_21-05-19

وی در پایان یادآور شد در این مسابقات برای اولین بار بیشترین حجم از هدیه نقدی به ورزشکاران به مبلغ ۶ میلیارد ریال به همراه جوایز غیر نقدی اهدا شد تا نام اردبیل برای همیشه در یادها باقی بماند .

مولاخواه/

 

 

 

کدخبر: 916100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟