صنایع کوچک ستون فقرات اقتصاد

به گزارش رکنا از اردبیل،  هاشم علایی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ملی حمایت از صنایع کوچک بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، گفت: صنایع کوچک به دلیل کمک به توسعه کسب و کار و داشتن اشتغال‌زایی و درآمدزایی بالا، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فرصت مغتنمی است تا ضمن به تصویر کشیدن جایگاه واقعی کارآفرینان و جهادگران تولید در رشد اقتصادی کشور، از زحمات و تلاش‌های آنان تشکر و قدردانی شود.

علایی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد روز افزون اقتصاد کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کار‌های کوچک، سبب ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازار‌های هدف می‌شود و در نهایت، پایه‌های کارآفرینی در اقتصاد را تقویت کرده و کشور را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق خواهد داد.

وی در ادامه از ارائه بسته‌های حمایتی مختلف برای حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: تامین اراضی، اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز، شرایط آسان واگذاری زمین و اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری، از جمله تسهیلاتی است که برای حضور سرمایه گذاران در استان در نظر گرفته شده است

 

کدخبر: 918467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟