الحاق ۶۰ دستگاه وسائط نقلیه به یگان های انتظامی ایلام

به گزارش رکنا از ایلام؛ سردار جمال سلمانی در مراسم  الحاق وسائط نقلیه ویژه ماموریت اربعین حسینی (ع ) در جمع کارکنان انتظامی استان اظهار داشت:  امسال به حول قوه الهی هیچ مشکلی برای تامین امنیت زائران اربعین نداریم و تلاش می کنیم خدمات ارائه شده به آن ها گسترده تر و با کیفیت تر از سال های گذشته باشد.

وی افزود: با پیگیری معاونت آماد وپشتیبانی استان و مساعدت فرمانده کل انتظامی کشور ۶۰ دستگاه وسائط نقلیه شامل ۴۰دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت با هدف پیشگیری از وقوع جرم و کاهش تصادفات در سطح استان تحویل یگان های اجرایی پلیس استان شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: پلیس خدمتگزار برای ماموریت اربعین همانند سال های گذشته و حتی بهتر، آمادگی لازم را دارد و همکاران ما در مجموعه انتظامی استان با نگاه اعتقادی در این ماموریت عظیم حضور خواهند یافت تا به فضل الهی زائران ابا عبدالله الحسین  (ع) با فراغ بال به این سفر معنوی اعزام و به سلامت بازگردند.

سردار سلمانی بیان کرد: امسال به همت وتلاش  مسئولان استانی وکشوری خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) قطعا متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود و باید از نظر برگزاری این رویداد مهم فرهنگی مذهبی منسجم تر و بهتر از قبل عمل کنیم.

وی ادامه داد: در مجموعه انتظامی استان با برنامه ریزی های صورت گرفته  در ماه های گذشته ، تقسیم کارها به خوبی انجام شده و شرح وظایف هر کدام از پلیس های تخصصی و معاونت ها به آن ها ابلاغ شده و از این نظر مشکلی نداریم.

فرمانده انتظامی ایلام در پایان گفت: همه مسئولان استان مشتاقانه در حال انجام وظایف محوله برای خدمات رسانی گسترده به زائران اربعین هستند و برای شروع این مراسم معنوی لحظه شماری می کنند.

کوثر موسوی/ایلام 

 

کدخبر: 920261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟