شرکت گاز استان اصفهان پیشتاز در نصب و بهره برداری از فلومترهای آلتراسونیک در کشور

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مدیرعامل شرکت  گاز استان اصفهان از نصب فلومتر ۱۲ اینچ آلتراسونیک ایستگاهCGS/TBS  200 هزار متر مکعبی در ایستگاه ذوب آهن اصفهان خبر داد و گفت: این فلومتر با داشتن آخرین تکنولوژی روز دنیا به عنوان برترین کنتور آلتراسونیک  با اخذ گواهینامه  HPC از بزرگترین مرکز کالیبراسیون اروپا EUROLOOP در ایستگاه مذکور نصب و راه اندازی گردیده است.

ابوالقاسم عسکری بیان داشت: در حال حاضر ضمن مانیتورینگ تمامی فلومترهای آلتراسونیک راه اندازی شده و گاز تحویلی به استان با استفاده از این نسل فلومترهای پیشرفته محاسبه و اندازه گیری می گردد.

عسکری -شرکت گازابوالقاسم عسکری، با اشاره به اینکه ما باید با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و بومی سازی دانش های نوین همواره به سویی حرکت کنیم که خطای اندازه گیری به حداقل ممکن برسد، اظهار داشت: دقت در اندازه گیری در حقیقت رعایت حقوق مصرف کنندگان و صیانت از منابع ملی است و طی سال های گذشته به منظور اطمینان از صحت عملکرد این تجهیزات، تمامی سرویس های نگهداشت و پشتیبانی از آنها و انجام بازدیدهای دوره ای با صرفه جویی قابل توجهی با تکیه بر توان تخصصی کارشناسان این شرکت انجام و محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: پیش بینی شده ۳ دستگاه کنتور آلتراسونیک طی سال جاری در ایستگاه های هدف نصب و راه اندازی گردد.

وی افزود: این فلومتر از مجموعه قرارداد نیابتی 148 دستگاه کنتور آلتراسونیک شرکت ملی گاز ایران می باشد که توسط شرکت گاز استان اصفهان خریداری شده و تحویل استانها گردیده است که از این تعداد بیشترین آمار نصب و راه اندازی در شرکت گاز استان اصفهان بوده است.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 920793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟