کشف و ضبط یک قبضه اسلحه جنگی ژ۳ در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا

به گزارش رکنا از لرستان؛ یک گروه شکارچی متخلف که به قصد شکار حیات وحش وارد پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا شده بودند توسط محیط بانان این منطقه دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح جنگی و غیرمجاز ژ۳ به همراه تعداد ۱۳ عدد فشنگ مربوطه و سایر ادوات شکار کشف و ضبط گردید.
ابراهیم قنبرزاده مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا با اعلام این خبر گفت: بنا بر گزارش واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر حضور دو نفر شکارچی متخلف در ارتفاعات پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا بلافاصله محیط بانان به محل مورد نظر اعزام شدند که پس از چندین ساعت کمین و رصد منطقه موفق به دستگیری یک نفر از متخلفین به همراه یک قبضه سلاح جنگی ژ۳ و تعداد ۱۳ عددفشنگ مربوطه و سایر ادوات شکار و صید شدند و یک نفر دیگر ازمتخلفین از محل متواری شد.
قنبرزاده افزود: برای متخلفین دستگیر شده صورتجلسه اولیه تنظیم، پرونده قضایی تشکیل شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و متخلف دستگیر شده به دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شد.
مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا از هموطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 921366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟