عضویت بیش از ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در قالب صندوق‌های مختلف تحت پوشش بیمه سلامت

به گزارش رکنا از ایلام : محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در سفر یک روزه به استان ایلام و دیدار با کارکنان بیمه سلامت، با اشاره به افزایش خدمات پوشش بیماران صعب العلاج توسط بیمه سلامت، گفت: سامانه‌های بیمه سلامت با تامین اجتماعی متصل شده است.

 وی اظهار کرد: اقداماتی که دولت سیزدهم انجام داده، مخصوصاً در بیمه سلامت، بحث پوشش بیماران صعب العلاج است که این اتفاق مهمی که در سال گذشته در کشور شروع شد.

ناصحی گفت: ساماندهی این بیماران در کمیته استانی در حال انجام است، همچنین بحث اتصال بیمه سلامت با تامین اجتماعی در حال حاضر شروع شده و این کار از چند مرکز درمانی اتفاق افتاد ه است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این خدمات گسترده و صندوق صعب العلاج به مجموعه بیمه سلامت افزوده شده و امیدواریم با این اقدامات عمق بیمه‌ای نیز برای پوشش‌های مختلف اضافه شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اضافه کرد: از این پس همه بیماران خاص و سخت درمان سازمان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیک و برخط بدون هیچ هزینه از حمایت‌های صندوق بیماری‌های سخت درمان برخوردار می‌شوند و هزینه‌ها را سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات موسسات و مراکز درمانی اظهار داشت: در پرداخت بخش‌های خصوصی بیمه سلامت به روز است و برای کل موسسات دولتی تا خردادماه پرداخت شده است.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 924411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟