مسکن ملی در شهرستان سرعین 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش رکنا از اردبیل ، عبدالرضا بهجتی با اشاره به رشد 20 درصدی مسکن ملی در شهرستان سرعین از ساخت 48 واحد مسکن ملی در شهرستان سرعین خبر داد و افزود برای مسکن ملی در شهرستان سرعین بیش از 1050 نفر متقاضی بود که در نهایت 48 نفر از متقاضیان شرایط خرید را در دو مرحله پرداخت اقساط طی نمودند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرعین در تامین زمین به دلیل مساحت کم زمین های موجود و کمبود زمین دولتی مواجه است ادامه داد در صورت تامین زمین از سوی راه و شهرسازی آ»اده ساخت مسکن به صورت ویلایی برای متقاضیانی که شرایط احراز دارند هستیم.

وی تاکید کرد صدور سند در شهرستان سرعین در سال 1402 نزدیک به 600 مورد انجام گرفته تا امروز 40 درصد تعهد این بنیاد انجام گرفته است.

بهجتی خاطر نشان کرد 200 میلیون وام روستایی برای بهسازی مسکن های روستایی تسهیلات اعطا می شود که سهمیه شهرستان 132 مورد می باشد .

وی یادآور شد برای اولین بار از شروع کار منظومه روستایی در روستای آق قلعه خبر داد و افزود این طرح برای اولین بار در کشور در این روستا به صورت پایلوت اجرا خواهد شداین طرح در قالب روستای هدف گردشگری با ترکیبی از بوم کردی ،تاریخی و کشاورزی با استفاده از مشاورین مجرب اجرا می شود.

photo_2023-09-04_13-17-09

بهجتی از فعالیت شایسته پایگاه خبری رکنا در استان اردبیل خبر داد و تاکید کرد حضور رسانه ها در قالب جهاد تبیین آینده بهتری رابرای توسعه همه جانبه فراهم می سازد.

مولاخواه/

کدخبر: 925822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟