اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای ساماندهی جاده گردشگری اردبیل- سردابه

به گزارش رکنا از اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از عملیات اجرایی بهسازی جاده اردبیل - سردابه اظهار کرد: ساماندهی این جاده از مطالبات اساسی مردم منطقه و گردشگران بود و با توجه به افزایش تردد، و برای جلوگیری از تصادفات خودرو‌ها در این مسیر، ساماندهی و آسفالت‌ریزی این جاده به طول پنج کیلومتر و عرض ۱۱ متر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یکی از اقدامات اساسی دولت در شهرستان اردبیل ساماندهی جاده‌ها به ویژه جاده‌های مسیر گردشگری است که در این راستا با اختصاص اعتبارات لازم بهسازی و ارتقای جاده‌های گردشگری در اولویت قرار گرفته است و بر اساس این اولویت‌ها اعتبارات برای ساماندهی این جاده‌ها تامین می‌شود.

فرماندار اردبیل همچنین از افتتاح ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶۹ مورد از این طرح‌ها با اعتبار هفت هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مربوط به طرح‌های عمرانی و ۱۵ مورد هم با اعتبار هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

به گفته فرماندار اردبیل با افتتاح این طرح‌ها برای ۴۷۳ نفر در شهرستان اردبیل فرصت شغلی ایجاد شد.

اعتماد اعجازی افزود: همچنین همزمان با هفته دولت همچنین عملیات اجرایی ۶ طرح عمرانی و زیربنایی شهری و روستایی در اردبیل آغاز شد که ارزش اعتباری این طرح‌ها پنج هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

کدخبر: 926608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟