تفاهم‌نامه بنیاد شهید قزوین با کمیته امداد منعقد شد/ پرداخت وام اشتغال به جانبازان زیر 25 درصد

به گزارش رکنا ازقزوین؛ این وام به جانبازان زیر ۲۵ درصد که جزو دهک‌های یک تا پنج هستند با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین پرداخت می‌شود.

ایجاد و توسعه اشتغال پایدار، کمک به کاریابی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کم‌بهره از منابع بانکی در راستای اجرای طرح‌های اشتغالزایی و کارآفرینی از جمله تعهدات کمیته امداد قزوین در تفاهم‌نامه یاد شده است.

 اسمعیلی در جلسه انعقاد این تفاهم گفت: اشتغالزایی جامعه ایثارگران از مهمترین دغدغه‌های مسئولان بنیاد است و در راستای تحقق این مهم از ظرفیت‌ها و راهکارهای مختلف بهره می‌برند تا بتوانند برای این عزیزان شغل ایجاد کنند.

وی با اشاره به تسهیلات تبصره ۱۶ برای اشتغالزایی جامعه ایثارگران یادآور شد: این تسهیلات به جانبازان بالای ۲۵ درصد و فرزندان شهدا پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول افزود: اکنون تفاهم‌نامه بنیاد شهید با کمیته امداد منعقد شده تا وام اشتغالزایی به جانبازان زیر ۲۵ درصد که جزو دهک‌های یک تا پنج هستند نیز پرداخت شود.

در ادامه، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان قزوین گفت: کارمندان بنیاد به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی می‌کنند که بهترین بندگان خداوند هستند و این مهم سعادت بزرگ و ارزشمندی است.

وی افزود: کارمندان کمیته امداد خوشحال می‌شوند خدمتی به جامعه ایثارگران ارائه دهند تا ذره‌ای از دین‌شان را به این قشر معظم جامعه ادا کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: مسئولان کمیته امداد قزوین اقدامات فرهنگی، خدماتی و حمایتی مختلفی به نیت شهدا انجام می‌دهند تا یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و فرهنگ ایثار و شهادت را بین جامعه هدف خود ترویج دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با اشاره به وام اشتغالزایی گفت: این وام به جانبازان زیر 25 درصد واجد شرایط براساس قوانین پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد با کمیته امداد افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش، کاهش بیکاری، توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی، ارتقای بنیه معیشتی، ارتقای سطح دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای و ایجاد زمینه مناسب جهت رشد و شکوفایی خلاقیت‌های نهفته ایثارگران از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
لیلا بیگدلی/قزوین
کدخبر: 926627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟