همایش دوومیدانی درشهر محمودآباد نمونه برگزار شد+عکس و فیلم

به گزارش رکنا ازقزوین؛ شهردار محمودآبادنمونه گفت: این همایش درسطحی گسترده و با حضور اقشار مختلف مردم در دو بخش آقایان وبانوان ازمقابل مزار شهداءتا انتهای بلوار دکتر حسابی برگزارشد.

مهدی بهشتی گفت: میزان استقبال خانواده ها درسنین مختلف برای شرکت دراین همایش برای اولین بار بسیار چشم گیر بوده است.

وی افزود: در این همایش باهمکاری شورای اسلامی ،به منظور تشویق خانواده هاجهت شرکت در این همایش ورزشی که اهمیت به سزایی در حفظ سلامتی آنها دارد به قید قرعه جوایز نفیسی به برندگان اهداء  شد.

شهردار محمودآبادنمونه درخصوص اهمیت ورزش دومیدانی و توسعه سلامت جسمی و روحی و تاثیرات آن در زندگی اجتماعی مردم تاکید کرد.

بهشتی همچنین دوومیدانی را یکی از مفیدترین، در دسترس‌ترین و کم‌هزینه‌ترین ورزش‌ها دانست و افزود: دوومیدانی به ‌راحتی می‌تواند جایگاه خود را در زندگی روزمره ما پیدا کند و برگزاری همایش دوومیدانی با هدف ترویج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود : شهر ما با داشتن مردمی متدین و ارزشمند دارای جامعه ایی سالم است و می توان با برگزاری اینگونه همایش ها از داشتن جامعه ای غیر سالم پیش گیری کرد.

photo_2023-10-01_11-38-40

بهشتی تصریح کرد: مردم شهر محمودآبادنمونه به مردمی نجیب و متدین شناخته شده اند و حضور آنان در این همایش نشان از شور نشاط و تعالی در بین خانواده ها دارد.

وی دوری از آسیب های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت سالم با تحکیم روابط انسانی و شکل گیری دوستی های سالم را بخشی از اثرات ورزش برای نوجوانان و جوانان برشمرد.

photo_2023-10-01_11-38-35

شهردار محمودآبادنمونه همچنین بیان کرد: در زندگی امروزه در خانواده‌ها تحرک کمتر به چشم می‌آید و دومیدانی می‌تواند نقش زیادی در سلامت جسم و تندرستی انسان داشته باشد و باید برای همگانی شدن آن همه افراد جامعه بکوشند.

photo_2023-10-01_11-38-48

وی درپایان گفت: مسابقه جمع آوری وانداختن شیلنگ آتش نشانی توسط کودکان و نوجوانان برگزار شد وبه نفرات برتر نیز جوایز اهدا شد.

واز آتش نشانان ایستگاه اتش نشانی شهر محمود آبادنمونه توسط شهرداری واعضای شورای اسلامی تجلیل به عمل آمد.

photo_2023-10-01_11-38-56

photo_2023-10-01_11-38-51

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 933256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟