بررسی مشکلات 10 واحد صنعتی و تولیدی در ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی استان

به گزارش رکنا ازقزوین، علی شعبانی در ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی استان که با حضور دادستان مرکز استان، معاون اقتصادی استاندار و سایر مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات مدافعان حرم دادسرای مرکز استان قزوین برگزار شد، گفت: صنعت موضوع مهمی است که در فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بر ان تاکید شده که باید برای توسعه و رفع موانع آن در حالی که کشور در همه زمینه ها در تحریم قرار دارد در اولویت همه دستگاه ها قرا بگیرد.

وی ادامه داد: در سند تحول قضایی حمایت از صنعت و جلوگیری از تعطیلی صنایع در اولویت دستگاه قضایی دارد و در سال های اخیر سعی ما این بود تا با بررسی و رفع موانع واحد های صنعتی و تولیدی از تعطیلی آنها جلوگیری نمایید.

رییس ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی استان افزود: با توجه به اینکه استان قزوین ظرفیت خوبی در بخش صنعت داشته و در واقع قطب صنعتی کشور می باشد و در برخی از زمینه های نیز بیشترین نیاز کشور را تامین می کند جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ها برای بررسی مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی به صورت مستمر با هم اندیشی و هم افزایی دستگاه های متولی برگزار شده و مصوبات آن نیز در "ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی استان" پی گیری می شود.

شعبانی با بیان اینکه حفظ حقوق عامه خط قرمز دستگاه قضا است، گفت: سعی بر این است تا با رفع موانع از واحد های صنعتی برای توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در استان تلاش کنیم اما حفظ حقوق بیت المال برای ما در اولویت قرار دارد و اجازه نمی دهیم تعداد اندکی از سودجویان به بهانه تولید حقوق جامعه و بیت المال را زیر پا بگذارند.

وی اضافه کرد: با افرادی که در نظر دارند از حسن نیت کارگروه برای سودجویی در زمینه اقتصادی استفاده کنند به اتهام اخلال در نظام اقتصادی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

شعبانی گفت: در این جلسه مشکلات شرکت های قطعه سازی بغدادی، الغری، سی تاب، الکترونوژن لیا، کشت و صنعت بیدانه، آزاد سهند ارغوان، کوشا صنعت صحرا، تعاونی میثاق انصار، دامداری مافی و رحمانی در زمینه ارزی و تسهیلات بانکی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع : روابط عمومی دادگستری کل

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 933599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟