نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و ستون امنیت جامعه است
به گزارش رکنا ازقزوین، امیرحسین محمد شفیعی درگفتگو با خبرنگار رکنا گفت: حقیقتا یکی از مجموعه‌هایی که در همه  امور زندگی آحاد جامعه مسئولیت و ماموریت دارد، نیروی انتظامی است، که مجاهدانه عمل می کند.
 
وی افزود: امنیت کنونی حاصل خون پاک شهدای مظلوم و رشادت کارکنان انتظامی و سایر همرزمانشان در سپاه و ارتش و مجموعه امنیتی است که با جان و دل  و از خودگذشتگی در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین نیروی انتظامی را از بطن مردم دانست و با اشاره به  صبوری پلیس در مقابل مشکلات مختلف، عنوان کرد:  بحمدالله پلیس از جایگاه ویژه ای در بین مردم  برخوردار است و همه ما شکرگزار این امنیت و آرامش با وجود نیروهای خدوم و زحمتکش نظامی و انتظامی در استان هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و آرامش جامعه است چراکه تلاشگران این عرصه، به صورت شبانه‌روزی، خستگی ناپذیر به انجام رسالت خود همت می‌گمارند.

photo_2023-10-08_18-25-37

امیرشفیعی نیروی انتظامی را ضامن امنیت جامعه و نماد وظیفه‌شناسی برشمرد و گفت: ایمان و روحیه انقلابی، صلابت و خدمتگزاری در جامعه، شاخصه مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی است.

 وی تصریح کرد: برخود لازم می‌دانم از همه تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی که نیروهای فراجا در راستای استقرار امنیت، آسایش و آرامش و پاسخگویی به تقاضاهای مردم دارند، صمیمانه از این عزیزان تشکر کنم و از خداوند متعال می‌خواهم که  فضل و رحمت واسعه خود به آنان عطا کند.

وی در پایان بیان کرد:امروزه نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و مظهر اقتدار و نظم در جامعه هستند.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 935250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟