تصادف هولناک پژو۴۰۵ و وانت پیکان در جاده قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین، کثیرلو  گفت: در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 در ساعت ۱۳ و ۱۷ دقیقه روز جمعه ۲۱مهرماه ۱۴۰۲ از وقوع این حادثه در لاین جنوبی اتوبان زنجان به قزوین  روبروی پمپ بنزین دوقلوهای آفتاب درخشان صحراخبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله گروه ویژه نجات از آتش نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر را به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: در جریان این حادثه خودروی سواری پژو ۴۰۵ وانت پیکان به شدت با یکدیگر برخورد کرده که منجر به خسارت شدید به هر دو خودرو  و محبوس شدن یک  نفرشده بود که باکمک آتش نشانان بعد از عملیات رهاسازی ،فرد مصدوم راتحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل داده شد. 
 
photo_2023-10-14_12-39-30
افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین اعلام کرد: آتش نشانان در اجرای این عملیات با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت سوخت و قطع جریان برق خودروها از وقوع آتش سوزی و بروز حوادث دیگر جلوگیری کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده به کار کردند .
photo_2023-10-14_12-39-38
 
photo_2023-10-14_12-39-26
وی در ادامه  افزود: آتش نشانان با خارج کردن خودروها از صحنه حادثه و انتقال آنها به حاشیه کناری جاده نسبت به تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی اقدام کرده و به مأموریت خود پایان دادند.
گفتنی است؛ علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 936843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟