برگزاری 185 مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان در شش ماه نخست سال 1402

به گزارش رکنا از اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت، هدف از دیدار چهره به چهره با مردم را بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و تامین ایمن و مستمر این انرژی پاک و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، کارآمد و جهادی عنوان کرد.

وی گفت، یکی از استراتژی های محوری شرکت گاز استان اصفهان، سرآمدی در عملیات و ارتقاء بهره وری و همچنین پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مشترکین است و اجرای صحیح اصول تکریم ارباب رجوع و حمایت از ارزش های والای انسانی را درپی دارد.

عسکریعسکری، ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت افزایش ارتباط و تعامل با مردم جهت پیگیری و رفع مشکلات و درخواست‌های آنها، از آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعین محترم و مرتفع شدن مشکلات آنان به عنوان مهمترین مزیت دیدارهای چهره به چهره نام برد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص داده می شود و تمامی مشترکین و متقاضیان شرکت گاز استان اصفهان، می توانند بصورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل این شرکت بی واسطه مطرح نمایند.

خاطر نشان می سازد، در راستای تکریم مراجعین و پاسخگویی به درخواستهای مردمی در سال 1401 نیز تعداد 465 مورد دیدار چهره به چهره با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با هم استانی ها برگزار گردیده است./ت

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 936909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟