یازدهمین المپیاد ورزشی محلات‌ یزد کلید خورد/ برگزاری مسابقات در ۶۵ رشته

به گزارش خبرنگار ایکنا از یزد ؛ مصطفی زارع‌زاده، در جمع اصحاب رسانه در زورخانه علی ابن ابیطالب(ع)یزد گفت: ثبت‌نام در رقابت‌ها از تاریخ ۲۰ مهر و از سایت «yazdfarhang.ir» انجام شده و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: اینگونه برنامه‌ها و رقابت‌ها باعث شناسایی استعدادهای ورزشی در میان جوانان و نوجوانان می‌شود و همین امر منجر به پرورش استعدادها و گسترش ورزش در میان شهروندان می شود.

زارع زاده بیان داشت: در رشته‌های انفرادی تا ۴۸ ساعت قبل از برگزاری رویداد و در رشته‌های تیمی تا زمان برگزاری قرعه‌کشی امکان ثبت‌نام بدون محدودیت سنی وجود دارد.

به گفته این مسئول؛ این رقابت‌ها در شش رشته ورزشی ویژه جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد و تاریخ اختتامیه سومین دوره پارالمپیاد ورزشی محلات شهر یزد نیز ۲۴ اسفندماه است.

همچنین شهردار یزد در این نشست عنوان کرد: برگزاری المپیاد ورزشی محلات مهم ترین دستاورد شهرداری است

شهردار یزد مهم‌ترین دستاورد شهرداری یزد را توجه به برگزاری المپیاد ورزشی محلات عنوان کرد و گفت: این المپیاد یکی از برنامه هایی است که برای رونق آن تلاش جدی صورت گرفت زیرا معتقدیم یکی از بهترین دستاوردهای شهرداری است.

محی الدینی ادامه داد: هیچ کاری فرهنگی تر و اجتماعی تر از این المپیاد ورزشی نیست و تلاش می کنیم المپیاد یازدهم قوی ترین المپیاد باشد زیرا باعث تقویت ورزش های قهرمانی نیز می شود.

یزد/ سمیه گلابگیریان

 

کدخبر: 939332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟