رفع کمبودهای تجهیزاتی آتشنشانی با اختصاص بودجه 2 هزار میلیاردی

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ سعید پاک سرشت با اشاره به ضرورت تجهیز سازمان گفت: کامیون سنگین فوماتیک، کامیون کشنده به همراه تانکر آبرسان ۳۳۰۰۰ لیتری ، کامیون حمل فوم ، کامیون آتش نشانی هزمت، دستگاه شارژ تنفسی ثابت و برخی از تجهیزات فردی آتش نشانان از موارد مورد نیازی است که باید برای خدمات رسانی بهتر تامین شوند.

وی افزود: این در حالی است که امسال نیز تجهیزات خودروهای آتش‌نشانی شامل ست نجات هیدرولیک موتوری و شارژی، وینچ خود کشش، دستکش عایق برق، فرز موتوری، بکس شارژی ، چراغ قوه خودرویی، ست درب بازکن خودرو و درب منازل و اره موتوری چوب‌بر با ۴۷ میلیارد ریال اعتبار خریداری شده است.

این مسئول شهری از خرید و نصب شیرهای هیدرانت با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: لوازم و تعمیرات اساسی خودروهای آتش‌نشانی با اعتبار چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خریداری شده است.

پاک سرشت بیان داشت: خرید و راه‌اندازی تجهیزات سخت‌افزاری ستاد فرماندهی با اعتبار ۹۷۲ میلیون ریال، خرید تجهیزات آتش‌نشانی با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال، خرید تجهیزات انفرادی آتش‌نشانی با اعتبار هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد در شش ماه نخست سال جاری است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به تعمیر و نگهداری خودروی نردبان آتش‌نشانی با اعتبار پنج میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال خاطرنشان کرد: تجهیزات بحران با اعتبار یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال خریداری شده است.

یزد/ سمیه گلابگیریان
 

کدخبر: 941301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟