خلاقیت و نوآوری نشان دهنده رشد و بالندگی سازمان است

به گزارش رکنا ازقزوین، منصور ستوده مدیرعامل این شرکت در مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادت که با حضور معاونین و جمعی از مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: هدف از اجرای نظام پیشنهادات دریافت ایده ها، نوآوری و خلاقیت همکاران در حوزه های کاری تخصصی آنها می باشد چرا که اعتقاد داریم : خلاقیت و نوآوری نشان دهنده رشد و بالندگی هر سازمانی است.

ستوده ادامه داد: ما در نظام پیشنهادات همچنین بدنبال دریافت پیشنهادات خوب و قابل اجرا در جهت بهبود سطح رفاه کاری و زندگی پرسنل نیز هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین بهره وری سازمانی و صرفه جویی در مصرف منابع و کاهش هزینه ها را از جمله مزایای یک نظام پیشنهادات خوب و پویا برشمرد.

ستوده در پایان تصریح کرد: بر اساس شیوه نامه جدید نظام پیشنهادات، جدید بودن و مفید بودن از مشخصه ها و ویژگی های اصلی جهت پذیرش یک پیشنهاد بشمار می رود، لذا در ارائه یک پیشنهاد باید بدنبال بهبود در حوزه های کاری و یا ایجاد اثربخشی و صرفه جویی در سطح شرکت باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایای ارزنده از برگزیدگان نظام پیشنهادات و متولیان این  نظام در شرکت آب منطقه ای قزوین تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع:روابط عمومی آب  منطقه ای

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 943127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟