۱۳ آبان فرصتی برای ادای تکلیف در مقابل جریان استکبار است

به گزارش رکنا ازقزوین،امیر محمدشفیعی درحاشیه راهپیمایی 13آبان در گفتگوبا خبرنگار رکنا گفت:جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران مناطق مسکونی و نسل کشی، فضای مقدس جریان ضد استکباری را در همه آحاد و اقشار خصوصاً مسلمین جهان ایجاد کرده که این فضا را باید قدر بدانیم و از این ظرفیت بزرگ برای ایجاد یک جبهه پشتیبانی نرم بر علیه رژیم غاصب استفاده کنیم.

وی بیان داشت: یوم الله ۱۳ آبان فرصت بسیار مغتنمی است که بتوانیم یک انسجام بی‌نظیر علیه این استکبار جهانی و حامیانش شکل دهیم و این مهم دست یافتنی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین تصریح کرد: تاریخ پرافتخار سرزمین عزیزمان ایران برگ‌های زرین فراوانی از مبارزه با ظلم و استکبارستیزی دارد، مردم آزاده این خاک هیچگاه در مقابل زورمداران و مستکبران سر تسلیم فرود نیاورده‌اند و پیوسته با نثار جان از استقلال و هویت تاریخی و اعتقادی خود دفاع کرده‌اند.

7j4a9216

وی عنوان کرد:  کینه دشمن نسبت به جهوری اسلامی عمیق شده و همه ما باید سهم مقاوت خود را در مقابل استکبار و ستم بپردازیم.

امیر شفیعی با تاکید بر اینکه کشور در مقابل تحریم های ضالمانه دشمن خوب ایستادگی کرده است، اضافه کرد: این امر به جهت هدایت حکیمانه رهبر انقلاب و حاصل اتحاد و همدلی قوای کشور است.

وی با بیان اینکه افرادی که با استکبار مقابله کردند، الگو می‌شوند و زنده می‌مانند، گفت: شهدا در راه مقابله با استکبار بهترین الگو هستند.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

 

کدخبر: 943160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟