تسهیلات کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی به ایثارگران پرداخت می‌شود

به گزارش رکنا ازقزوین؛ مسعود بخارایی گفت: مسئولان وزارت‌خانه جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مسئولان صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در جهت پرداخت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی به ایثارگران مذاکرات و هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

وی افزود: در راستای همین مذاکرات، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با مسئولان جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین رایزنی‌های لازم را در جهت پرداخت تسهیلات یاد شده، به‌عمل آوردند.
خدمات سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جامعه ایثارگران استان قزوین که علاقمند به دریافت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی از دستگاه‌های اجرایی یاد شده هستند، می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند.
بخارایی بیان کرد: ایثارگران در دریافت این تسهیلات از اداره‌کل جهاد کشاورزی باید با داشتن مجوزهای قانونی، با مراجعه به سامانه سیتا جهت ثبت‌نام اقدام کنند.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین ایثارگران برای دریافت تسهیلات یاد شده در حوزه گردشگری به معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری و در حوزه صنایع دستی به معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین مراجعه کنند.
خدمات سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: ایثارگران طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی خود را به کارشناسان اداره کل یاد شده ارائه می‌دهند و بعد از بررسی و تائید آنها جهت احراز هویت به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه می‌کنند تا معرفی‌نامه دریافت کنند.
وی تسهیل پرداخت وام اشتغال و کارآفرینی به جامعه ایثارگران و تشویق این عزیزان به کارآفرینی را از جمله اهداف پرداخت این تسهیلات برشمرد.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 945528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟