اخلاق و معنویت در عرصه ورزش باید الگوی ورزشکاران باشد

به گزارش رکنا ازقزوین،  یادواره شهدای ورزشکار قزوین  با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه استان، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، جواهری معاون ورزش، لشکری مسئول بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، عمیدی مسئول نمایندگی دفتر وزارت خارجه دراستان قزوین، جمعی از ورزشکاران و خانواده شهدای ورزشکار درسالن فرهنگسرای بانو برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم اظهارداشت: شهیدانی که با جانشان فداکاری کردند و برای کشور آرامش به ارمغان آوردند همواره مورد احترام و تکریم هستند و یادشان هم دراذهان باقیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: جامعه ورزشی این ظرفیت را دارد که در مدت زمان کوتاهی عشق وصف ناپذیری همراه با شادی به جامعه هدیه بدهد. چند وجه اشتراک از جامعه ورزشی و ورزشکاران شهیدمان وجود دارد که هر دو جسمشان را برای شادی جامعه به میدان می آورند.

وی یادآورشد: مردم به احترام خلق حماسه شما ورزشکاران در میادین ورزشی افتخار می کنند و از این که موجب سربلندی و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی می شوید مباهات می کنیم.

سردار آتانی بیان کرد: وقتی در قاب والدین شهید قرار می گیریم نگاه اثرگذار آنها را دریابیم. مادران شهدا الگوهای صبر و بردباری هستند، مادران شهدا تجسم ایثار و فداکاری هستند که از بهترین های خود گذشتند و با خدا معامله کردند.

4454802_822

وی گفت: شهیدان و ورزشکاران با روح و جسم خود وارد میدان نبرد شدند و فرصتی برای آیندگان مهیا کردند که ستودنی است.

وی تصریح کرد: مسیر ورزشکاری به یک مرام و استمرار مداوم نیاز دارد و شما ورزشکاران بایستی منش شهدا را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهید تا به موفقیت برسید.

وی افزود: امام حسین(ع) برای حفظ واجب تر که همانا اسلام بود از همه اهل بیت خود گذشت و ما نیز باید در صیانت از آرمانها و ارزشها احساس مسئولیت کرده و ایثار کنیم.

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 948299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟