بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان/ اعلام نفرات برتر مرحله مقدماتی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نتایج بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه کارکنان سازمان که از 22 آبان ماه به ‌مدت دو روز در محل اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان هر بخش به‌ کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش با اعلام نتایج مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه کارکنان شاغل و بازنشسته اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان در رشته‌های نهج البلاغه، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، حفظ 20 جزء ، حفظ 10 جزء ، حفظ 5 جزء، حفظ تک جزء، حفظ ده سوره آخر قرآن و حفظ کل قرآن کریم در محل این اداره کل برگزار که پس از اتمام مسابقات نتایج مشخص شد.

همچنین در گروه های سنی سه گانه اعلی( 16 سال به بالا)، ولاء( 12 تا 16 سال) و آلاء ( 6 تا 11 سال ) و در هر بخش افراد اول تا سوم مشخص شدند که نفرات اول هر رشته به جز رشته های اذان، مفاهیم، نهج البلاغه، حفظ تک سوره و حفظ ده سوره اخر قرآن به ‌مرحله کشوری که آذر ماه امسال در استان خوزستان برگزار می گردد راه پیدا کردند.

در بخش حفظ 20 جزء قرآن کریم، وحید رضا رضایی رتبه نخست برادران را از آن خود کرد.

در بخش حفظ 10 جزء قرآن کریم، خانم نسرین ابدالی رتبه نخست استانی خواهران را از آن خود کرد.

وی افزود: در حفظ 5 جزء قرآن نیز منصوره خاشعی در بخش خواهران با کسب عناوین نخست به مرحله بعد راه پیدا کرد.

همچنین امین زالی در بخش برادران و نرگس رییسی در بخش خواهران در رشته حفظ تک جزء مقام نخست استان را به دست آوردند و به مرحله بعد راه یافتند.

در گروه سنی ولاء خواهران نیز ساره پناهی و سید زینب موذنی به ترتیب مقام اول و دوم را در رشته حفظ تک جزء کسب کردند.

سید احسان میر اسماعیلی در بخش برادران و زهرا عموچی در بخش خواهران در رشته‌های حفظ سوره های ملک، یاسین و نبا رتبه های برتر استانی را کسب کردند.

در گروه سنی اعلی در رشته قرائت تحقیق در بخش برادران محمود ربیع رتبه اول، احسان نادری رتبه دوم و در بخش خواهران نیز فخری سادات حسینی رتبه اول را به ‌دست آورند.

در گروه سنی اعلی در رشته قرائت ترتیل در بخش برادران نیز مهدی نوروزی رتبه اول، علی باقریان (همکار شرکتی کار و تامین) رتبه دوم و احمد پناهی رتبه سوم و در بخش خواهران الهام بهارلو رتله اول، زهرا سلیمانی رتبه دوم و آرزو دیری رتبه سوم را به ‌دست آوردند.

در رشته قرائت تقلیدی در بخش برادران مسعود فولاد فر رتبه اول را کسب نمود.

در رشته مفاهیم در بخش برادران امیرحسین بنده علی نایینی، رضا صحرایی و حسین ساسانی به ترتیب مقام های اول تا سوم  و در بخش خواهران نجمه فاضل، فیروزه ملکی و نفیسه ناعم به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند.

در رشته نهج‌البلاغه در بخش برادران حمیدرضا ابوطالبی، علیرضا باقری اژیه و سید محمد موسوی به ترتیب مقام های اول تا سوم  و در بخش خواهران وجیهه مختاری، محبوبه مهدی زاده و فهیمه انگیزه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند

در رشته اذان هم وحید رضا رضایی مقام نخست را از آن خود کرد و علی باقریان(همکار شرکتی کار و تامین) به مقام دوم رسید و محمد حسین رحمتی عنوان سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

در گروه سنی آلاء نیز در رشته حفظ تک جزء ابوالفضل پناهی و در رشته حفظ 10سوره پایانی قرآن محمد رئوف رضایی رتبه اول و حسام ابوطالبی رتبه دوم در بخش آقایان و  نیز مهدی عارفه رحیمی رتبه اول، فاطمه زهرا پناهی رتبه دوم و ثنا کریمیان رتبه سوم را در بخش خواهران به ‌دست آوردند.

هم‌چنین در همین گروه سنی ابوالفضل پناهی و محمد رئوف رضایی در رشته اذان به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب نمودند.

  گفتنی است مرحله درون دستگاهی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان و خانواده های سازمان تأمین اجتماعی آذرماه امسال در خوزستان و مرحله بین دستگاهی این دوره از مسابقات قرآن کریم نیز دی ماه امسال در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 948356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟