کشف و ضبط ۱۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در شهرستان دلفان

به گزارش رکنا از لرستان؛ یونس آزادپور در خصوص این کشفیات اظهار داشت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با فروشندگان سلاح و مواد مخدر و همچنین مالخران با صدور دستورات مقتضی و اجرای قاطع طرح با همراهی فرمانده انتظامی شهرستان دلفان تحویل محاکم قضایی شدند.

وی در خصوص بزه سرقت نیز افزود: در این زمینه نیز پنج نفر از سارقان حرفه ای شهرستان دستگیر و اموال مسروقه در مخفیگاه متهمین کشف و ضبط شد.

آزادپور با قدردانی از همراهی مردم فهیم شهرستان در همراهی با دستگاه‌های نظارتی در راستای برقراری امنیت پایدار در معرفی متهمان سابقه دار و اقدام به موقع و رصد اطلاعاتی و عملیاتی دقیق اداره اطلاعات پلیس اطلاعات و امنیت و سایر عوامل انتظامی شهرستان گفت: در بازه زمانی حدود یک ماه گذشته بیش از ۸۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری ، ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، بیش از ده‌ها فقره سرقت کشف و ۱۰نفر از افرادی که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی کرده بودند دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

وی تاکیدکرد: دستگاه قضایی بدون اغماض و قاطعانه با تمامی افرادی که قصد قاچاق یا حمل سلاح و مهمات، مواد مخدر، سرقت و قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم را داشته و یا با هرگونه هنجارشکنی موجبات بی ثباتی یا نا امنی شهرستان را فراهم آورند برخورد می کند.

 

مهدی زکی پور/ لرستان 

کدخبر: 950702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟