اختصاص تسهیلات بند "الف" تبصره ۱۸ به منظور تکمیل طرح‌های بیمارستانی استان

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار روز شنبه در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های عنوان شده در این جلسه گفت: طرح‌های اقتصادی مطرح شده در این جلسه در اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اثرگذار خواهند بود.

 

وی به طرح‌های هادی عنوان شده در جلسه اشاره کرد و افزود: الحاقات و اصلاحیه ۵ طرح هادی در شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، دورود مورد تصویب قرار گرفت. 

 

استاندار لرستان یکی از مهم‌ترین طرح‌های عنوان شده در جلسه را اختصاص تسهیلات ملی بند "الف" تبصره ۱۸ به منظور تکمیل طرح‌های بیمارستانی استان عنوان کرد و افزود: این بیمارستا‌ن‌ها شامل مهرگان، نور، امام رضای بروجرد و مرکز جراحی محدود دورود هستند که موافقت‌های لازم آن مورد تصویب قرار گرفت.

 

زیویار ادامه داد: این طرح‌ها به منظور اضافه شدن به تخت‌های بیمارستانی و ایجاد اشتغال در قالب بخش خصوصی مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه  تکمیل این مراکز درمانی افزون بر یکهزار نفر اشتغال‌زایی در استان به دنبال خواهند داشت، افزود:  لازم است بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه‌ها به کمک بخش دولتی  که بار سنگین درمان استان را به عهده گرفته است ورود کند.

 

استاندار لرستان افزود: جذب اعتبارات شناور بعد از طرح در کارگروه‌های فنی  مورد بررسی و تصویب قرار خواهند گرفت. 

 

در این جلسه ۵ طرح هادی روستایی و 

۶ طرح سرمایه‌گذاری مورد تصویب قرار گرفت.

 

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 951566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟