دفترچه راهنما از محصولات گازی گروه انتخاب حذف شد/حمایت از محیط زیست با تکنولوژی جدید

به گزارش رکنا  و به نقل از واحد ارتباط با رسانه های گروه انتخاب الکترونیک، سروش رحیمی، کارشناس طراحی عملکرد گروه انتخاب گفت: با حذف دفترچه های راهنما که به صورت کاغذی ضمیمه محصول قرار می گرفت، اکنون از فناوری QR CODE استفاده می شود و کاربران می توانند با اسکن QR CODE  مندرج روی محصول، مشخصات و شیوه استفاده از آن را در گوشی تلفن خود دنبال کنند.

رحیمی ادامه داد: استفاده از این فن آوری نوین بخشی از تکریم خریداران و مصرف کنندگان محصولات این مجموعه بوده و همچنین در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب الکترونیک است.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح در گام اول سالانه از قطع ۲۰۰ درخت تنومند جلوگیری می شود که در صورت توسعه آن به دیگر محصولات، می توان کمک مفیدی به محیط زیست کرد.

کارشناس طراحی عملکرد گروه انتخاب الکترونیک ادامه داد: در حال حاضر در برندهای محدود و مطرح دنیا از جمله MIELE ,ELECTROLUX  BUSH , SUMSUNG , این اتفاق افتاده و گروه انتخاب الکترونیک نیز توانسته است با استفاده از این فناوری، در مسیر توسعه پایدار گام بردارد.

راهنمای استفاده از محصول بخش مهمی از خدمات بعد از فروش به حساب می آید که هرچه به روز باشد، رضایت بیشتر مشتری را به دنبال خواهد داشت. استفاده از چنین فناوری هایی علاوه بر تسهیل در جستجوی موضوعی برای کاربر و مصرف کننده، باعث دسته بندی و ارائه اطلاعات بیشتر از محصول به صورت تصویری و نوشتاری نیز می شود.

کدخبر: 953824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟