«کارت مهر، کارت زندگی» برای ترویج سنت قرض الحسنه / با «طرح 22» بانک قرض الحسنه مهر ایران سبقت بگیرید!

به گزارش رکنا ازقزوین، کاوه نائینی به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران و در نشست با خبرنگاران گفت: بیش از ۱۶ سال از خدمت بانک قرص الحسنه مهر ایران می‌گذرد و خوشبختانه در طول این سا‌‌ل‌ها به منابع قابل توجهی دست پیدا کرده به طوری که در بین بانک‌ها حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰۰ هزار نفر از مردم استان قزوین مشتری بانک مهر ایران بوده و این بانک تقریبا ۵۵۰ هزار سپرده گذار در میان اهالی شریف استان دارد.

وی با اشاره به میزان تسهیلات بانکی پرداخت شده در سال جاری گفت: از ابتدای امسال حدود ۶۱ هزار فقره وام به مبلغ نزدیک به ۳۹ هزار میلیارد ریال در سطح استان پرداخت شده که ۲۸ درصد وام‌های اعطایی بدون ضامن بوده و همچنین پرونده‌های آنلاین پرداخت شده حدود ۳۴ هزار فقره بوده است.

بانکداری الکترونیک در تمام سطوح خدمات بانکی

مدیر شعب بانک های قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین با اشاره به اینکه بانکداری اینترنتی ما با گذر زمان در بین آحاد جامعه جا افتاده است، افزود: طی یک سال گذشته ۲۶ هزار ۷۹۰ افتتاح حساب آنلاین داشته ایم و در عین حال، ۳۴ هزار پرونده تسهیلات آنلاین هم تشکیل شده است.

وی ادامه داد: پنج هزار و ۳۰۰ کاربر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان از اینترنت بانک و ۲۶ هزار و ۵۰۰ مشتری از همراه بانک استفاده می کنند و حتی می توانند درخواست سفته الکترونیکی هم داشته باشند.

پرداخت انواع تسهیلات تکلیفی؛ همگام با دولت ، همراه با مردم 

نائینی با بیان اینکه شعب بانک قرض الحسنه همواره در طرح های جوانی جمعیت کمک حال دولت و مردم هستند، تصریح کرد: ۶۲۴ میلیارد ریال در قالب ۳۲۱ فقره وام به زوج های جوان اهدا شده و ۲۲۵ میلیارد ریال نیز در قالب ۴۰۲ فقره تسهیلات فرزند آوری به متقاضیان پرداخت شده است.

وی درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغال به بنیاد برکت گفت: تعداد ۱۴۴ فقره وام به مبلغ ۱۹۳ هزارمیلیارد ریال به بنیاد برکت اعطا شده که کمکی به حوزه اشتغالزایی محسوب می گردد. همچنین، ۳۰۰ میلیون ریال وام نیز به هریک از معرفی شدگان سامانه سامد پرداخت شده است.

وی افزود: در اجرای جزء۲ بند ج تبصره۱۶ (بیماران معسر خاص) تعداد ۴۵ فقره وام به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال و در بخش تسهیلات تکلیفی ماده۱۸ حمایت از مشاغل خانگی تعداد ۱۰۵فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱۵ میلیارد ریال پراخت کرده ایم.

نائینی در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۵ هزار ۴۶۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به متقاضیان پرداخت شده و این روند با استقبال خوب و رضایت مشتریان همراه بوده است.

12125745_425

طرح های متنوع برای اقشار جامعه؛ مشتریان جدید با «طرح 22» سبقت می گیرند!

مدیر شعب بانک های قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین درباره طرح های این بانک به خبرنگاران گفت: طرح « کالا کارت » به تعداد هفت هزار و ۱۲۴ فقره به مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال به فروش رسانده ایم که این مساله بیانگر موفقیت این طرح ها در بین مردم است.

وی همچنین از همکاری بانک مهر ایران با ۵۰ سازمان، شرکت، دانشگاه و ادارات دولتی و شهرداری این استان در قالب طرح « مهریار » خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند و در این رابطه تاکنون ۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز به کارمندان این سازمان ها پرداخت شده است.

نائینی افزود: بزودی «طرح 22» را اجرا می کنیم و کسانی که از 22 آذر تا 22 بهمن در این بانک حساب باز کنند از 35 درصد امتیاز بیشتر نسبت به افراد عادی برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: همچنین «جشنواره پوز» برای اصناف اجرایی می شود و بازاریان و کسبه ای که از دستگاههای پوز این بانک استفاده کنند می توانند از امتیاز دریافت تسهیلات در سریعترین زمان و سقف وام بیشتر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران با 13 شعبه و دو باجه در سراسر استان خدمات رسانی می کند، افزود: بزودی با جابجایی شعبه بانک در محمدیه و اقبالیه در فضایی بزرگتر زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم مهیا می شود.

به مسئولیت های اجتماعی متعهد و عامل هستیم

مدیر استانی بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد: مشارکت در آزادسازی زندانیان، تهیه جهیزیه اقشار آسیب‌پذیر، کمک هزینه تامین و تجهیز مدارس و دانشگاه و مساجد، تهیه و توزیع بسته‌های نوشت افزار برای کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، اعطای تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی برای زنان سرپرست خانوار از جمله خدمات ما در عمل به مسئولیت های اجتماعی بانک است.

کمک بلاعوض۲۰۰ میلیارد ریالی و توزیع غذای گرم به مددجویان بهزیستی، اجرای طرح کالا کارت برای مزدوجین دهه۶۰، امضای تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی دانش بنیان و پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان وام به شرکت های دانش بنیان، از دیگر اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی بوده است که کاوه نائینی در پایان این نشست خبری به آن اشاره کرد.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 954588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟