افزایش ۱۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در خرم آباد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سرهنگ "نبی اله قاسمی" درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: با تلاش و زحمات شبانه روزی ماموران انتظامی در این حوزه در بازه زمانی ۹ ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل شاهد افزایش چشمگیر کشفیات درحوزه قاچاق کالا بوده ایم و کوشش ها برای تنگ تر شدن عرصه بر قاچاقچیان کالا تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

وی افزود: پلیس خرم آباد با تلاش های شبانه روزی در مبارزه با پدیده بدیمن قاچاق کالا و ارز در سایر حوزه ها طی این مدت با کشف ۸۳۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق موفق به رشد ۱۶۰ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل شدند که نشان از عزم جدی و راسخ این مجموعه در برخورد با این پدیده شوم دارد.

 سرهنگ قاسمی در ادامه تصریح کرد: با عنایت به اینکه یکی از اولویت های ماموریتی فراجا در سال جاری همچون سنوات گذشته مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد از این رو موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفته و با عزمی راسخ تر با این موضوع برخورد می کنند.

فرمانده انتظامی خرم آباد در ادامه با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی در حوزه مقابله با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: تمرکز پلیس در سال جاری مقابله با باند های عمده تهیه و توزیع قاچاق کالا می باشد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 954785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟