ترخیص ماشین آلات صنعتگران از گمرک تسریع شود/ تامین برق اصلی ترین نیاز واحدهای تولیدی است + فیلم

به گزارش رکنا از قزوین؛ نشست تخصصی انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تجهیزات برق و الکترونیک استان قزوین با حضورمحمد مهدی اعلایی استاندار قزوین به همراه علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، رستمی سرپرست سازمان صمت، مددخانی فرماندار آبیک، عباسپور مدیرکل امور مالیاتی در شرکت ای پی دبیلو ایرانیان برگزار شد.

photo_2023-12-20_10-40-00

سپهر نژاد دراین نشست  گفت: در انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تجهیزات برق و الکترونیک استان قزوین بیش از ۷۰ شرکت شاخص حضور دارند که نقش مهمی در تولید محصولات الکترونیک بر عهده دارند.

وی بیان کرد: برخی شرکت های مهم مانند کابل البرز، میکرو سیستم البرز و کنتورسازی هر کدام یک برند ملی محسوب می شوند که حل مشکلات آنها می تواند بخش مهمی از چالش های این صنعت را برطرف کند .

رئیس انجمن  صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تجهیزات برق و الکترونیک استان قزوین گفت: هدف هیئت مدیره این انجمن طرح مسائل مربوط به برق و انرژی کلیه تولید کنندگان و صنعت بوده است تا با پیگیری در زمینه های مختلف صنفی بتوانیم مشکلات و معضلات را رفع نماییم.

70واحد تولیدی در زمینه برق و الکترونیک در سطح استان فعالیت می کنند

سپهرنژاد تصریح کرد: برق یک زیر ساخت و اصلی ترین نیاز برای ایجاد یک واحد تولیدی به‌شمار می‌رود  به طوری که اگر سرمایه گذاران داخلی و یا خارجی بنای ایجاد شرکتی با تجهیزات مدرن نیز در کشور داشته باشند، تا این زیرساخت برای آنها فراهم نگردد، سرمایه گذاری هیچ ارزش و توجیهی نخواهد داشت و اجرایی نمی شود.

وی در پایان گفت: یکی از اولویت های دیگر هیئت مدیره انجمن، برقراری فضای آموزشی لازم برای شرکتها در زمینه ایجاد فرهنگ استفاده از انرژی های تجدید پذیر با همکاری شرکت محترم ساتبا در استان در قالب برگزاری سمینارها و جلسات می‌باشد .

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 956548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟