سرقت مسلحانه محموله باری

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان بیان کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت محموله باری وی توسط 3 فرد مسلح موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

 وی افزود: مال باخته در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد یک دستگاه یخچال ساید را از استان های جنوبی کشور بارگیری کرده و به وسیله وانت آریسان عازم اصفهان بودم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژو 405 در جاده نجف آباد جلوی مرا گرفت و با تهدید اسلحه پیاده ام کردند و خودرو به همراه بار آن  را به سرقت بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: پس از اظهارات شاکی، پرونده ای  در این خصوص تشکیل و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس اقدامات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن موفق شدند هویت اصلی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی استان عنوان کرد: کارآگاهان پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی وارد عمل شده و ابتدا یکی از متهمان را در اصفهان و سپس در یک عملیات ضربتی 2 متهم دیگر را در شهرستان شاهین شهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ترکیانسرهنگ ترکیان با بیان اینکه هر 3 متهم غیر بومی و از افراد سابقه دار هستند اظهار داشت: در بازرسی از محل یک قبضه کلت کمری به همراه 8 عدد فشنگ جنگی،  یخچال مسروقه متعلق به شاکی  و همچنین 3 دستگاه خودروی شوتی پژو پارس، پژو 405 و سمند که متهمان از آنها برای انجام اقدامات مجرمانه خود استفاده می کردند کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص دیگر اقدامات مجرمانه  این سارقان کماکان ادامه دارد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 960020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟