وزارت بهداشت بدنبال جذب نیروی متخصص

به گزارش رکنا از سمنان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در مراسم معرفی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت برای سال ۱۴۰۳ توسعه زیرساخت‌های نظام آموزشی است.

10689791_705

بهروز رحیمی سیاست اصلی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و ساخت و راه اندازی پروژه خوابگاه های مورد نیاز دانشجویان علوم پزشکی تا پایان فعالیت دولت سیزدهم است.

وی افزود: در حال حاضر خوابگاه‌های مجردی به ظرفیت ۱۵ هزار تخت و خوابگاه‌های متاهلی به ظرفیت هزار تخت در حال احداث است که بنا بر تاکید و دستور مقام عالی وزارت بر ایجاد خوابگاه های متاهلی در تلاشیم تا این خوابگاه ها  را تا پایان سال 1403 افتتاح نماییم.

رحیمی افزود: با توجه به بازنشستگی ها و همچنین پروژه های مختلف جدید الافتتاح در حوزه های بهداشت و درمان وزارت بهداشت در سراسر کشور وجود دارد،  درخواست استخدام ۷۵ هزار نیروی را داده است که با استخدام ۲۵ هزار نیرو موافقت و انجام شد و تا چند هفته دیگر مشغول فعالیت می‌شوند و مجوز استخدام ۲۵ هزار نیروی جدید تا پایان امسال نهایی می‌شود.

10689768_814

در این مراسم ایاد بهادری منفرد به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود معرفی و از خدمات حسین شیبانی رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 964618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟