نمایشگاه های نوروز و رمضان در استقبال از بهار

به گزارش رکنا از سمنان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت: افزایش نظارت ویژه بر بازار و اعمال سیاست‌های تشویقی و تنبیهی منظم از راهکار‌های جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و متخلفان است.

محمد رضا صادقی افزود: کاهش ده درصدی شکایات مردمی در استان نشان از نظارت موثر و مفید بر بازار و توزیع کالا دارد.

صادقی با اشاره به وضعیت توزیع اقلام اساسی در استان گفت: خوشبختانه در چند وقت اخیر در تامین مایحتاج اساسی نظیر گوشت گرم قرمز و سفید، روغن و سایر مایحتاج مشکل خاصی در استان وجود نداشته به طوریکه در برخی اقلام نظیر گوشت مرغ مازاد بر نیاز عرضه داشته ایم.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام معنوی ماه مبارک رمضان و هم زمانی با ایام عید نوروز تامین مایحتاج مورد نیاز مردم و جلوگیری از سو استفاده احتمالی در دستور کار دستگاه های اجرایی مرتبط قرار دارد.

صادقی از برنامه ریزی برای برگزاری دو نمایشگاه ویژه کسب و کار و تولیدات زنان سرپرست خانوار و بسیج سازندگی در بهمن ماه امسال و همچنین دو نمایشگاه ویژه ایام ماه مبارک رمضان و خرید‌های نوروزی به منظور حمایت از اقتصاد خانواده، ایجاد فضای شاد و با نشاط برای خرید‌های خانوادگی و نیز عرضه اجناس و اقلام مورد نیاز مردم با قیمت‌های منصفانه و مناسب خبر داد.

صادقی تامین ۲۲ هزار تن نهاده مدت دار برای دامداران را از اقدامات مهم دولت در استان برای حمایت از عشایر و فعالان عرصه دامپروری ذکر کرد.

یادگار احمدی مدیرکل صمت استان سمنان هم با اشاره به ثبات قیمت ها در این استان گفت: کالاهای اساسی نظیر برنج گندم و آرد به وفور در انبارها ذخیره شده و نگرانی بابت تامین این اقلام در ایام پیش رو وجود ندارد.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 966276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟