قزوین را به جهنم زمین خواران تبدیل می کنیم

به گزارش رکنا ازقزوین، حسین رجبی در چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که با محوریت صیانت از اراضی کشاورزی و با حضور رییس کل دادگستری استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی در مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: پیرو تاکید رییس کل دادگستری بر جلوگیری از دست اندازی زمین خواران به منابع ملی و طبیعی و در راستای حفظ حقوق عامه، در سال آینده  با همکاری و هم افزایی مدیران و مشارکت عموم مردم، قزوین را به جهنم زمین خواران تبدیل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز با مشارکت دستگاه های متولی حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی  بیش از 385 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد و بیش از 8 هکتار از حریم و بستر رودخانه نیز آزادسازی گردید که نشان از عزم ملی برای مقابله با زمین خواری در استان دارد.

رجبی اضافه کرد: برای اولین بار در کشور و به صورت ابتکاری با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان،  بیش از 26 هزار سند  که از سال 1390 در مجموعه قضایی استان توقیف شده بود، رفع توقیف گردید.

گفتنی است: در این جلسه بر آمادگی دستگاه ها برای صیانت از اراضی ملی و کشاورزی و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام نوروز تاکید شد.

منبع : روابط عمومی دادگستری کل
لیلابیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 980321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟