دستگیری سارق منزل با 34 فقره سرقت

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان نجف آباد موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان  پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود، رد پای سارق حرفه ای  را در این سرقت ها به دست آوردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 12شهرستان نجف اباد حین گشت زنی در محیط جغرافیای سرقت ها ، سارق را همراه با نردبانی که در دست داشت و در حالی که سرو صورت خود را پوشانده بود رویت و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیانرئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از متهم گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به 34 فقره سرقت منزل با ارزش اموال 30 میلیارد ریال و فروش اموال مسروقه با 2 مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ ترکیان گفت: با شناسایی مالخران طی عملیات هایی جداگانه هر 2 نفر آن ها دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به همراه سارق  برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 981884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟