حضور موفق برندهای اسنوا، دوو و تکنوگاز در کشور عراق

به گزارش رکنا از اصفهان؛ رسول مدنی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فروش به صورت خرده و در قالب فروشگاه ریتیل و عمده انجام و خدمات نیز همانند ایران در کشور عراق راه‌اندازی شد.

مدیر شبکه خدمات گروه انتخاب در عراق با اشاره به اینکه اقامت تیم در شهر بغداد از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز شد، اظهار کرد: در آغاز کار، دو ساختمان مناسب شناسایی و مکان‌یابی شد و به عنوان مرکز خدمات انتخاب و همچنین دفتر مرکزی فروش و شوروم اجاره و تجهیز شد.

انتخاب 1وی ادامه داد: نمایندگان خدمات گروه انتخاب در شهرهای بغداد، کربلا، نجف و بصره شناسایی شدند و پس از عقد قرارداد در دی ماه ۱۴۰۱ یک دوره آموزشی برای آنها در اصفهان برگزار شد.

مدنی با اشاره به اینکه تمامی دستورالعمل‌های فنی برای استفاده از محصولات گروه انتخاب به زبان عربی ترجمه شد، بیان کرد: همچنین شرح حدود ۱۰ هزار قطعه به عربی ترجمه و در نرم‌افزار خدمات بارگذاری شد، ضمن اینکه کلیه کارت‌های گارانتی محصولات به زبان عربی ترجمه و برندینگ جدید انجام گرفت.

انتخاب 2وی اجاره شوروم شهر بصره، اجاره انبار محصولات و تجهیز لجستیک، راه‌اندازی مرکز تماس و امور مشتریان کشور عراق با شماره چهار رقمی ۶۹۱۶ و جذب و آموزش تکنسین استخدامی در شهر بغداد را از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته در تکمیل پروژه عراق عنوان کرد که امور مربوط به فروش و لجستیک توسط همکاران مربوط به این بخش‌ها انجام پذیرفت.

مدیر شبکه خدمات گروه انتخاب در عراق اضافه کرد: اکنون می‌توانیم بر خود ببالیم که در کشوری همچون عراق برندهای اسنوا،  دوو و تکنوگاز حضور پیدا کرده و با پیشرفت روزافزون به موفقیت‌های چشمگیری خواهند رسید.

اصفهان/ بهمن راعی

انتخاب 3انتخاب 4

کدخبر: 982131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟