بارش ۱۱۰ میلی‌متر باران در پلدختر ثبت شد

به گزارش رکنا از لرستان؛ مهدی نصیری در  با اشاره به بارش‌های فوق‌سنگین در این شهرستان گفت: 110 میلی‌متر بارش بر اساس اعلام هواشناسی در پلدختر ثبت شده‌ است و آب‌گرفتگی معابر و برخی منازل مسکونی رخ داده‌است.

وی با اشاره به قطع راه ارتباطی پلدختر به خرم‌آباد، اضافه کرد: این محور به‌دلیل شدت آب‌شستگی، ریزش جاده و ناایمن‌بودن در ملاوی مسدود شده‌است و تردد در راه ارتباطی پلدختر به خرم‌آباد امکان‌پذیر نیست.

معاون عمرانی فرمانداری پلدختر تأکید کرد: محورهای ارتباطی مانند پلدختر به چم‌گردله و دهلیج به‌دلیل وجود سنگ‌ریزه نیاز به پاک‌سازی دارد و ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری در این محورها مستقر هستند.

وی با اعلام آب‌گرفتگی در پلدختر، یادآور شد: 10واحد مسکونی در شهر پلدختر و  مناطقی مانند دردیا، کوی بسیجیان و سازمانی‌ها دچار آب‌گرفتگی شده‌است و اکیپ‌های شهرداری در این مناطق حضور دارند.

نصیری با بیان اینکه برق برخی مناطق روستایی پایدار نیست و قطعی‌های مقطعی وجود دارد، گفت: اکیپ‌های اداره برق در تلاش برای پایدارسازی شبکه برق هستند.

معاون عمرانی فرمانداری پلدختر اعلام کرد: دبی رودخانه کشکان در داخل شهر پلدختر 600مترمکعب است و یک‌پنجم ظرفیت این رودخانه هم‌اکنون پر شده‌است.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 983007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟