کلاهبرداری یک رمال از شهروندان/ ۲ میلیارد موجودی مسدود شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛  سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به عنوان رمال و فالگیر اقدام به کلاهبرداری از مردم می کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در حالی که تعداد زیادی از مردم در صف انتظار و پشت در منزل متهم ایستاده بودند وارد منزل شده و او را حین دعا نویسی و شیادی از شهروندان و مسافران نوروزی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:  در بازرسی از منزل استیجاری متهم تعدادی کتاب ادعیه، خر مُهره و مقدار زیادی وجه نقد ، مُهره مار، فلزات شرف الشمس، کاغذهای دعا و کتاب هایی با مضمون طلسم و دعانویسی کشف شد.

محمدرضا هاشمی فرسردار هاشمی فر با اشاره به دستگیری همدست متهم گفت: با حکم مرجع قضائی تاکنون مبلغ 20 میلیارد ریال در یکی از حساب های بانکی نامبردگان مسدود و دستورات لازم برای انسداد دیگر حساب های مرتبط با آنان نیز صادر شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان باید این نکته را مدنظر داشته باشند که افراد رمال و فالگیر نه تنها کمکی برای رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های آنها نمی توانند انجام دهند چه بسا زمینه ساز مشکلات و گرفتاری های دیگری برای خانواده ها خواهند شد  و هدف آنها فقط کسب درآمد از طریق فریب شهروندان است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 984283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟