کشف 349 وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان در نوروز 1403

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان بیان کرد: از ابتدای نوروز 1403 طرح ویژه شناسایی و کشف خودرو و موتورسیکلت های مسروقه و تحویل آنها به مال باختگان در سریع ترین زمان ممکن در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا گشت های ویژه محسوس و نامحسوس در سطح محلات، خیابان ها، کوچه ها، پارکینگ ها، گاراژ ها، تعمیرگاه ها و سایر نقاط  شهرها به گشت زنی پرداختند که کشف 349 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه از مهمترین اقدامات و دستاوردهای این طرح در 11 روز نوروز 1403 بود.

ترکیانرئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: از این تعداد 220 دستگاه خودرو و 129 دستگاه موتورسیکلت  بودند که پس از انجام مراحل قانونی به مال باختگان تحویل داده شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه بخشی از خودروهای مکشوفه بومی و تعدادی نیز غیربومی و مربوط به مسافران نوروزی بود گفت: سهل انگاری در بازگذاشتن در و قرار دادن سوئیچ بر روی خودرو، عدم تجهیز خودروها به دزدگیر و عدم استفاده از قفل پدال، قفل فرمان و عدم پارک خودروها در پارکینگ های مجاز از جمله اقداماتی هستند که زمینه و بستر وقوع سرقت توسط سارقان را فراهم می آورند و مالکان وسایل نقلیه با رعایت نکات ایمنی می توانند جلوی سرقت وسایل نقلیه خود را گرفته و سارقان را ناکام بگذارند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 984372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟