پاسخگویی به ۱۳۲ هزار تماس سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مریم تاکی اظهار کرد: از مجموع ۱۳۴ هزار و ۴۶۸ تماس برقرار شده با تلفن گویای ۱۴۱ استانی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۱۳۲ هزار و ۵۱۸ تماس توسط کارشناسان پاسخ‌گویی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان افزود: در مجموع این تماس‌ها، تعداد ۳۰ هزار و ۴۹۴ شکایت ثبت شده است که سهم ۱۴.۴ درصد از ۲۱۲ هزار و ۳۵۳ شکایت ثبت شده در کشور است که از این حیث رتبه دوم ثبت پس از ستاد مرکز مدیریت راه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی با توجه به تحلیل و جمع‌بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده‌ای توسط این اداره کل در سال ۱۴۰۲ خاطر نشان کرد: مشکلات راه‌ها با ۱۹.۸ درصد بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری، مسافری، عوارضی‌ها، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است.

1412تاکی عنوان کرد: از مجموع ۱۱ هزار و ۱۷۶ شکایت ثبت شده که مربوط به حوزه حمل‌ونقل بار بوده است، ۹ هزار و ۹۸۵ شکایت پایان یافته و در حوزه حمل‌ونقل مسافری نیز ۲ هزار و ۴۵۳ شکایت ثبت شده که تمامی این تعداد در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و پاسخ داده شده‌ است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان در خصوص موضوع بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه مسافر و کالا تشریح کرد: عدو پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار در حوزه حمل‌ونقل کالا بوده و همچنین تأخیر بیش از اندازه در آغاز سفر، نقص فنی خودرو و برخورد نامناسب کارکنان شرکت در حوزه حمل‌ونقل مسافر بیشترین تعدد شکایت ثبت شده را شامل می‌شوند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 988778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟