7 عادت نادرست مد و لباس که باید همین حالا ترک کنید

1: بی‌توجهی به سایز
اگر لباسی که انتخاب ‌می‌کنید برایتان زیادی تنگ یا زیادی گشاد است؛ دچار یکی از اشتباهات رایج لباس پوشیدن شده‌اید. این عامل نه تنها موجب می‌شود استایلتان زیبا نباشد؛ بلکه ممکن است این احساس را ایجاد کند که لباستان برای خودتان نیست و قرضی است. بنابراین در انتخاب سایز و انتخاب لباس خو‌ش‌دوخت نهایت دقت و تمرکز را به خرج دهید.

لباس های مد
2: مشکی پوشیدن دائمی
یکی از رنگ‌هایی که اکثر خانم‌ها به آن علاقه نشان می‌دهند لباس مشکی است. بهتر است در هر مناسبت و هر شرایطی سراغ مشکی نروید تا ظاهرتان علاوه بر تنوع؛ پرانرژی و شاد باشد. انتخاب مدوام لباس مشکی یکی عادت‌هایی است که باید همین حالا آن را ترک کنید.

لباس های مد
3: انتخاب عجولانه
اگر جز افرادی هستید که چند دقیقه قبل از خارج شدن از منزل لباس انتخاب می‌کنند باید به شما بگوییم این کار کاملا اشتباه است. بهتر است از شب قبل لباسی که می‌خواهید بپوشید را انتخاب کنید و بخش‌های مختلف پوشاک از جمله کیف، کفش و... را با آن ست؛ و در صوت نیاز لباستان را اتو کنید. چروک بودن لباس یکی از مواردی است که موجب می‌شود ظاهرتان شلخته به نظر برسد.

لباس های مد
4: در نظر نگرفتن کاربرد لباس
اگر هنگام خرید فکر نکنید که لباستان را برای چه موقعیت و چه زمانی انتخاب می‌کنید و انتخابی لحظه‌ای و بی‌فکر داشته باشید؛ در اغلب موارد لباستان بی‌مصرف می‌ماند. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب، کاربرد و شرایط پوشیدن آن را مد نظر داشته باشید تا نه پولتان را هدر دهید و نه کمدتان را بی‌خودی پر کنید.
5: نادیده گرفتن حراجی‌ها
اگر خیال می‌کنید لباس‌های حراجی فروشگاه‌ها لباس‌های به درد نخور دارد و هیچ چیز میان آن‌ها نمی‌توانید انتخاب کنید؛ سخت در اشتباهید. اگر کمی حوصله به خرج دهید می‌توانید میان لباس‌هایی که قیمتشان ارزان شده؛ لباس‌هایی زیبا و متناسب پیدا کنید و در عین حال کمی از پولتان را پس‌انداز کنید.

لباس های مد
6: فراموش کردن زیورآلات
استفاده از زیورآلات یکی از مهم‌ترین نکات خوش استایلی است بنابراین نباید آن را نادیده بگیرید. زیورآلات قفط به معنای زیورآلات لوکس و طلا و جواهر نیست و می‌‌توانید از هر جنس استفاده کنید. استفاده از زیورآلات معمولا نادیده گرفته می‌شود و ممکن است فراموش شود.

لباس های مد
7: مقایسه بیش از حد با دیگران
ایده گرفتن از سبک و استایل دیگران بسیار خوب است و با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی ایده گرفتن از فشن بلاگرها، هنرمندان و استایلیست‌ها بسیار رایج شده‌است؛ اما نه تقلید کورکورانه و بدون در نظر گرفتن موقعیت، سایز و سبک لباس. از لباس پوشیدن دیگران الهام بگیرید و سعی کنید به مرور استایلی منحصر به فرد برای خودتان خلق کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لباس+های+مد

کدخبر: 302390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟