چگونه با طرح ناخن و مدل مو مناسب یک استایل زیبا داشته باشیم ؟

طرح ناخن

اگر از دوستداران مانیکور و کاشت ناخن باشید، احتمالا یکی از دغدغه هاتون دنبال کردن ترند طرح ناخن برای سال جدید است. طرح ناخن اگر چه سلیقه ای هست و از هر فرد به فرد دیگر می تواند متفاوت باشد اما می تواند ایده های خوبی برای انواع طراحی به شما بدهد. با این حال تمام افراد با سلیقه ای که دارند می توانند از تمام طرح هایی که ارائه شده به برخی از آنان علاقه مند شوند.

کمی توجه به ناخن هایتان و استفاده از طرح های خاص و جذاب ، زیبایی دوچندانی به دست های شما می دهد و تاثیر زیادی در استایل شما خواهد داشت. داشتن ناخن های زیبا نشان می دهد که شما برای زیبایی و ظاهر خود ارزش زیادی قائل هستید.

تنها لازم است کمی خلاق باشید و از ایده های مختلف استفاده کنید تا طرح ناخن مختص خودتون رو داشته باشید. طرح ناخن های ترند 2020 بسیار متنوع است و می تواند برای هرکسی با هرسلیقه ای مناسب باشد.

بر اساس علایقتان و شخصیتتان می تونید طرح های ناخن مورد علاقه تان را انتخاب کنید و در موقعیت های مختلف از آن ها استفاده کنید. از جمله ترند های سال 2020 برای ناخن می توانیم به استفاده از رنگ های پاستلی ، دیزاین ناخن آمبره یا سایه ای، طراحی کهکشانی ، فرنج ناخن دوتایی و ... اشاره کرد.

مدل موی کوتاه دخترانه

یکی از راحت ترین راه های تغییر ظاهر کوتاه کردن موهاست این تغییر استایل موها می تواند به شکل های مختلفی انجام گیرد. یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین اقدامات برای خانم ها کوتاه کردن موهای بلندشان است. اما به طور معمول اکثر خانم ها از کوتاه کردن موهایشان بسیار راضی هستند .

با این حال پیش از کوتاه کردن موهایتان باید مدل های مختلف را بشناسید و بررسی کنید که آیا مدل های پیشنهادی به صورت شما می آید یا خیر. در صورتی که مدل نامناسبی را انتخاب کنید بایستی مدت طولانی با مدل مویی سر کنید که به هیچ عنوان مورد علاقه تان نیست.

در سایت زیبامون می توانید انواع مدل موی کوتاه دخترانه به همراه دیگر مدل ها را ببینید و زیباترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

مدل های بلند و نیمه کوتاه نیز از مدل های مورد علاقه خانم هاست و شما می توانید از بین این مدل ها نیز انتخاب های مناسبی داشته باشید به شکل چهره و صورت شما بیاید و به زیبایی شما بیفزاید.

کدخبر: 639202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟