چند مدل موی کوتاه برای افرادی که صورت لاغر و کشیده دارند + عکس

به گزارش رکنا، یک مدل مو ی بد تمام چیزی است که برای خراب کردن ظاهر شما کافی است. ممکن است لباس، اکسسوری و آرایش مناسبی را انتخاب کرده باشید، اما با انتخاب مدل موهای ناسازگار با ظاهر و فرم صورت خود، تمام آن زیبایی را از بین می برید. مدل موی مناسب می تواند مکمل صورت شما باشد و به زیباتر شدن استایل شما کمک کند. همین موضوع انتخاب مدل موی مناسب با فرم صورت را به مساله ای مهم تبدیل می کند. در ادامه با معرفی بهترین مدل موهای زنانه برای صورت لاغر و کشیده با ما همراه باشید.

1- شگی چند لایه با چتری های زیاد

شگی چند لایه با چتری های زیاد

این مدل مو برای موهای پرپشت فوق العاده است و بی دردسر حالت می گیرد. در این مدل لایه‌های مو به زیبایی روی هم قرار می‌گیرند و با یک چتری نسبتا صاف زیبایی فوق العاده ای به صورت های کشیده می بخشند.

2- باب کوتاه گرد با چتری

باب کوتاه گرد با چتری

این مدل کوتاهی مو با یک چتری نسبتا شلوغ صورت را بیضی‌تر می‌کند و از نظر بصری طول آن را کوتاه تر نشان می دهد. باب کوتاه گرد توجه شما را به طور کامل از طول صورت دور می کند.

3- لوب حجیم لایه لایه

لوب حجیم لایه لایه

این مدل مو برای صورت های لاغر با پیشانی بلند مناسب است و مانند پرده پیشانی را از دو طرف می پوشاند. انتخاب یک رنگ بلوند زیبا و این مدل مو زیبایی خاصی به چهره شما می بخشد.

4- موهای بلوند موج دار تا شانه

موهای بلوند موج دار تا شانه

این مدل مو روی موهای بلوند امواج زیبایی مانند موج های ساحلی روی موهای آفتاب زده ایجاد می کند و جلوه زیبایی به صورت های لاغر می بخشد.

5- باب کوتاه

باب کوتاه

یک مدل موی باب روی موهای یخی زیبا؛ درست در جایی که فکر می کنیم موها باید بلند باشند، این مدل مو ثابت می کند که انتخاب مدل موی کوتاه برای صورت لاغر می تواند ایده خوبی باشد.

6- Pageboy کوتاه

Pageboy کوتاه

این مدل موی کوتاه با چتری های هدایت شده به یک سمت برای صورت لاغر و کشیده فوق العاده است. مدل موی Pageboy کوتاه برای خانم هایی که موهای پرپشتی دارند، توصیه می شود.

7- موهای فر تا شانه

موهای فر تا شانه

فرهای درشت و نرم تا شانه به صورت زاویه دار و مستطیلی فرم قشنگ تری می بخشد و ظاهر آن را بیضی تر می کند.

8- موهای بلند با موهای کوتاه تر در زوایا

موهای بلند با موهای کوتاهتر در زوایا

بهترین مدل مو برای صورت های لاغر و کشیده، مدل مویی است که صورت را گردتر نشان دهد. موهای بلند که با موهای کوتاهتر از نزدیکی استخوان گونه یا لب‌ها شروع می شوند، چهره را از حالت کشیدگی خارج کرده و گردتر نشان می دهد.

9- موهای کوتاه با چتری های بلند

موهای کوتاه با چتری های بلند

این مدل موی زیبا با ترکیب برش های مواج و چتری های شیک و بلند در کناره ها قطعا یک صورت کشیده و لاغر را زیبا خواهد کرد.

10- موهای بلند با چتری های کج

موهای بلند با چتری های کج

چند لایه چتری که پیشانی را به طور کامل نمی پوشاند، این مدل موی فوق العاده را حجیم تر نشان می دهد و باعث می شود چهره کمتر کشیده به نظر برسد.

کدخبر: 927120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟